autor: NT JOP » 04 lis 2014, 21:51
Pani Burmistrz pośrednio ustosunkowała się do naszego pytania na swojej stronie. Cytuję (nadal nie wiemy ilu pracowników ma Urząd. Pani burmistrz konsekwentnie, ze 26):
Czy mamy najdroższy urząd w Powiecie - wyjaśniam, że nie znając konstrukcji budżetu nie można jednoznacznie porównywać, bowiem piony finansowe róznie kwalifikują wydatki w budżecie. Na "" stanie'' urzędu poza 26 pracownikami oraz burmistrzami zaliczone są wynagrodzenia trzech osób, które zajmują sie obsługą finansową jednostek podległych, czyli MGOPS, biblioteki, 2 szkól i 2 przedszkoli, co w innych jednostkach jest przypisane do konkretnych placówek, są też ujęte wyn agrodzenia osób sprzątających - co również rzutuje na koszty administracji. Poza tym zapewniamy środki finansowe na zatrudnienie stażystów, mieszkańców pozostających bez pracy - na tzw. roboty publiczne, czy zatrudnienie skazanych. Chcę podkreślić, że zakres zadań w administracji został ogromnie zwiększony, jak chociażby podwójne wykonawstwo w wersji papierowej i elektronicznej, jak gospodarka odpadami,jak wydzielenie osobnych jednostek i ich obsługa - w urzędzie od roku 2006 liczba etatów jest bez zmian, zachodziły jedynie zmiany osobowe.
Pani Burmistrz pośrednio ustosunkowała się do naszego pytania na swojej stronie. Cytuję (nadal nie wiemy ilu pracowników ma Urząd. Pani burmistrz konsekwentnie, ze 26):
Czy mamy najdroższy urząd w Powiecie - wyjaśniam, że nie znając konstrukcji budżetu nie można jednoznacznie porównywać, bowiem piony finansowe róznie kwalifikują wydatki w budżecie. Na "" stanie'' urzędu [b]poza 26 pracownikami[/b] oraz burmistrzami zaliczone są wynagrodzenia trzech osób, które zajmują sie obsługą finansową jednostek podległych, czyli MGOPS, biblioteki, 2 szkól i 2 przedszkoli, co w innych jednostkach jest przypisane do konkretnych placówek, są też ujęte wyn agrodzenia osób sprzątających - co również rzutuje na koszty administracji. Poza tym zapewniamy środki finansowe na zatrudnienie stażystów, mieszkańców pozostających bez pracy - na tzw. roboty publiczne, czy zatrudnienie skazanych. Chcę podkreślić, że zakres zadań w administracji został ogromnie zwiększony, jak chociażby podwójne wykonawstwo w wersji papierowej i elektronicznej, jak gospodarka odpadami,jak wydzielenie osobnych jednostek i ich obsługa - w urzędzie od roku 2006 liczba etatów jest bez zmian, zachodziły jedynie zmiany osobowe.