autor: NT JOP » 10 lis 2014, 14:55
pomysły
siedzę w branży motoryzacyjnej- transport ciężarowy- obsługa tego transportu
rzadko kto zdaje sobie sprawę ze obecnie to 16% firm na rynku (górnictwo ok 1%)
jesteśmy na przelocie my, kraj, my gmina. Więzadło W-Z
Gniezno to zagłębie osobówek. Pewnie, ktoś powie ze to branża o "złym" PR. Skoro sie dynamicznie rozwija to i złych sie znajdzie.
Kiedyś do Gniezna zawitała telewizja z Francji. Bo zarówno Francja jak i Niemcy tworzą specjalne strefy gdzie cały wschód (my) ma szanse poczynić zakupy. W jednym miejscu. I tak strefa miała powstać gdzies chyba przy Nancy.
Jak pewnie sie domyślacie z tej promocji guzik wyszło bo nikt nie podjął tematu. A błąd. Przeciez to nie tylko handel. Uważam ze najwięcej profitów trafia do usług. Mechanicy, myjnie, transport, gastronomia, oraz handel wokół gotowych pojazdów np,: tzw klamociarnia, czyli części.
Dziś z powodu awantury wschodniej, i tym samym boksowania sie na polu UE- Rosja, handel ze wschodem przydusił sie. Ale to nie potrwa wiecznie. Na handlu samochodowym z Rosja na wschodzie Polski wyrosły fortuny. Cześć tych firm chętnie przerzuciłoby swoje imperia na zachdniopolski rynek. Tylko zaprosić. I ta naprawdę to prawie żaden nakład na rozwój przedsiębiorczości. Reszta firm wokół tego wyrośnie sama
pomysły
siedzę w branży motoryzacyjnej- transport ciężarowy- obsługa tego transportu
rzadko kto zdaje sobie sprawę ze obecnie to 16% firm na rynku (górnictwo ok 1%)
jesteśmy na przelocie my, kraj, my gmina. Więzadło W-Z
Gniezno to zagłębie osobówek. Pewnie, ktoś powie ze to branża o "złym" PR. Skoro sie dynamicznie rozwija to i złych sie znajdzie.
Kiedyś do Gniezna zawitała telewizja z Francji. Bo zarówno Francja jak i Niemcy tworzą specjalne strefy gdzie cały wschód (my) ma szanse poczynić zakupy. W jednym miejscu. I tak strefa miała powstać gdzies chyba przy Nancy.
Jak pewnie sie domyślacie z tej promocji guzik wyszło bo nikt nie podjął tematu. A błąd. Przeciez to nie tylko handel. Uważam ze najwięcej profitów trafia do usług. Mechanicy, myjnie, transport, gastronomia, oraz handel wokół gotowych pojazdów np,: tzw klamociarnia, czyli części.
Dziś z powodu awantury wschodniej, i tym samym boksowania sie na polu UE- Rosja, handel ze wschodem przydusił sie. Ale to nie potrwa wiecznie. Na handlu samochodowym z Rosja na wschodzie Polski wyrosły fortuny. Cześć tych firm chętnie przerzuciłoby swoje imperia na zachdniopolski rynek. Tylko zaprosić. I ta naprawdę to prawie żaden nakład na rozwój przedsiębiorczości. Reszta firm wokół tego wyrośnie sama