autor: Torres Torres » 25 lis 2014, 10:19
Hello everybody!
Zagadnienie nauczania języków obcych w przedszkolu oraz w niższych klasach szkoły podstawowej stało się tematem dyskursów, oraz badań w latach sześćdziesiątych minionego stulecia. Ta grupa odbiorców wymaga odejścia od pasywnego do aktywnego nauczania.
,,Powiedz mi, to zapomnę, naucz mnie, to może zapamiętam. Zaangażuj mnie, to się nauczę” (Beniamin Franklin).
Otóż glottodydaktycy uważają, iż pierwsze dziesięć lat życia stanowi czas najbardziej efektywny w nauczaniu języka obcego. Jest to uwarunkowane plastycznością narządów artykulacyjnych, których struktura zasadniczo zmienia się od dziesiątego do czternastego roku życia. Dzieci na skutek uwarunkowań biologicznych są zdolne do wyartykułowania niemalże każdego dźwięku, co znacznie usprawnia naukę języka obcego. Jednocześnie, proces ten pozytywnie wpływa na pozyskiwanie akcentu charakterystycznego dla danego dialektu.
Nauka języka obcego jest w tym okresie efektywna także z innego powodu. W tym wieku następuje u dzieci znaczący rozwój kompetencji językowych, a zatem słuchania, mówienia, czytania i pisania.
Zgadzam się ze słowami piosenki zespołu Wilki
Nigdy, nigdy nie jest za późno.
Zacząć tak jak chce się żyć
Nigdy, nigdy nie jest za późno...
..... a to już moje słowa na
Nigdy, nigdy nie jest za późno na Naukę Angielskiego.
Kochani GRUDZIEŃ dla nowych klientów
FREE- GRATIS!
See you!
A. Torres Torres
Hello everybody!
Zagadnienie nauczania języków obcych w przedszkolu oraz w niższych klasach szkoły podstawowej stało się tematem dyskursów, oraz badań w latach sześćdziesiątych minionego stulecia. Ta grupa odbiorców wymaga odejścia od pasywnego do aktywnego nauczania.
[i],,Powiedz mi, to zapomnę, naucz mnie, to może zapamiętam. Zaangażuj mnie, to się nauczę” [/i](Beniamin Franklin).
Otóż glottodydaktycy uważają, iż pierwsze dziesięć lat życia stanowi czas najbardziej efektywny w nauczaniu języka obcego. Jest to uwarunkowane plastycznością narządów artykulacyjnych, których struktura zasadniczo zmienia się od dziesiątego do czternastego roku życia. Dzieci na skutek uwarunkowań biologicznych są zdolne do wyartykułowania niemalże każdego dźwięku, co znacznie usprawnia naukę języka obcego. Jednocześnie, proces ten pozytywnie wpływa na pozyskiwanie akcentu charakterystycznego dla danego dialektu.
Nauka języka obcego jest w tym okresie efektywna także z innego powodu. W tym wieku następuje u dzieci znaczący rozwój kompetencji językowych, a zatem słuchania, mówienia, czytania i pisania.
Zgadzam się ze słowami piosenki zespołu Wilki
[color=#0000BF][i]Nigdy, nigdy nie jest za późno.
Zacząć tak jak chce się żyć
Nigdy, nigdy nie jest za późno..[/i].[/color]
..... a to już moje słowa na
[i][color=#40BF00]Nigdy, nigdy nie jest za późno na Naukę Angielskiego.[/color][/i]
Kochani GRUDZIEŃ dla nowych klientów [color=#FF0000]FREE- GRATIS![/color] :D
See you!
[color=#0040FF]A. Torres Torres[/color]