CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

przeciąg
Posty: 11
Rejestracja: 29 wrz 2015, 10:30

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: przeciąg »

Niezły przewodnik :) :)

To może umówmy sie razem, i założymy sobie konta i pod kierunkiem Kolegi sie rozwijać będziemy, to tez może być zabawne :)
JakubB
Administrator
Posty: 1129
Rejestracja: 14 lut 2012, 17:00

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: JakubB »

Ładnie to wszystko opisujesz, dziękuję, ale mało co rozumiem bez objaśnienia podstaw.
1. Co to są grupy?
2. Co to jest gałąź technologiczna?
3. MT?
4. Czy ja dobrze rozumiem, że ten sam czołg może jeździć szybciej lub wolniej zależnie od tego kto nim jedzie?
NT JOP
Stały bywalec
Posty: 1830
Rejestracja: 26 mar 2013, 21:54
Kontakt:

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: NT JOP »

Nie można jakoś tak ustawić tej gry żeby początkujący grali z początkującymi?[/quote]

To zalezy od pojazdu. jezeli pojazd masz z 6 grupy a wyposażasz go w akcesoria z 9 (np skoda T25, radziecki T-50)to moze cie wywalic (i bardzo czesto tak sie dzieje) do walki z ta wysza grupą. i znowu dwie mozliwosci: kupujemy jeden pozjad i go rozwijamy i dochodzimy do tego ze pod koniec bedzie z niego czołg o srednich osiagch, albo ciagle kupujemy nowe które maja mało dostepnych akcesorów i wtedy raczej nie wywala do wyzszej grupy ale... tkwisz w jednolitym sosie cigle walczac z podobnymi pojazdami, ewentulna róznica to poziom wyszkolenia. tak jest z np T-34 z grupy 4 z poiomem wyszkolenia 100% i najczesciej jest gdzies posrodku grupy bitewnej a walczy sie z pojazdami od 4-6 grupy, z czego ze 6 to raczej 2-3 pojazdy.

generalnie zauwazyłem ze plutony sa klasyfikowane na zasadzie "sredniej arytmetycznej" wszytkich pojazdów w plutonie. I wtedy majac bardzo dobre i bardzo słabe pojazdy w plutonie mozna trafic do sredniej grupy bitewnej... i kazdy zadowolony. To tez plus zabawy w plutony

Jak w kazdej wojnie- najpierw sie jest mięsem armatnim:-).

plusem gry w plutonie jest szybki rozwój bo sumuja sie punkty w obrebie tego plutonu za dokonania. Tak wiec lepsze pojazdy pracuja na gorsze, na ich rozwój i te gorsze pocztkowo sa tylko do ubezpieczenia tych lepszych. Do momentu az same beda wyszkolone w 100% a załoga otrzyma atuty kwalifikacyjne podbijajce jej umiejtnosci...i wtedy jest zabawa
NT JOP
Stały bywalec
Posty: 1830
Rejestracja: 26 mar 2013, 21:54
Kontakt:

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: NT JOP »

JakubB pisze:Ładnie to wszystko opisujesz, dziękuję, ale mało co rozumiem bez objaśnienia podstaw.
1. Co to są grupy?
2. Co to jest gałąź technologiczna?
3. MT?
4. Czy ja dobrze rozumiem, że ten sam czołg może jeździć szybciej lub wolniej zależnie od tego kto nim jedzie?
ad 1 mniej wiecej wyglada to tak: czołgi z 1 wojny swiatowej to grupa 1-3, miedzywojenne to 4-6 itd. im wyzsza grupa tym nowocześniejszy pojazd
ad2. jak wejdziesz na wot i otworzysz badania rozwinie ci sie linia technologiczna pojazdów. Po lewej stronie masz panstwa/producentów tych czołgów. Wybierasz np ZSRR i ... znajdziesz tam równiez MT-25, bo to nazwa czołgu
ad4. i tak i nie. Jaa pojedzie gimbbaza lub premium (płatne konto) to pojedzie skuteczniej bo ma sprawniejsze palce/i płaci za to. Taki zart. generalnie zalzy to od :
wejsz na wot na ZSRR znajdz z pierwszej grupy T-26 kliknij na niego i zobaczysz akcesoria doposazenia. maksymalnie mozesz go unowoczesniec do 3 grupy wyposazajac go w wieże (najpierw) i w działo do tej wiezy z grupy 3. Czyli siłe ognia masz z grupy 3. Ale predkosc tyl;ko z grupy 2 bo takie masz dostepne silniki i gąsienice. Strategi tym pojazdem to przyczic sie (bo rzcej nie uciekniesz i ma słaba manewrowość) i ale spokojnie mozna walic do czołgów ciezkich z grupy 3.
ale ja wezmisz BT-2 (nazwa to bieżatnyj tank czyli biegajacy czołg) to sprawa jest odwrotna. Silnik masz z 4 grupy ale działo z 2. Czyli objedziesz wszytkich dookoła, ciezki nawet nie jest w stanie nadazyc za toba wieżyczka ale niewiele mu zrobisz. Czyli strategia: zdobyć baze, wykrywac pojazdy przeciwnika, atak i nagły odskok etc.
Zalezy co kto lubi. Ja nie mam operatywnych palców wiec wole miec solidne działo i sporej wielkosci krzak w który sie wbiję i wale z przyczajki.
Gość

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: Gość »

Od paru dni gram w Tanki i nie chce zmieniać konta ale może można sprzedać wszystkie czołgi. Kupić taki jaki sobie ustalimy wszyscy (od zera)
i razem w plutonie pograć pod okiem specjalisty :)
Założyć wspólny pluton i razem walczyć ku chwale naszej ziemi.
NT JOP
Stały bywalec
Posty: 1830
Rejestracja: 26 mar 2013, 21:54
Kontakt:

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: NT JOP »

Przyjme, ze fachowiec to ja. Dziekuje... ale coz . mnie tez uczono i ucza nadal... skutek ... coz, wiadomy. Nie ma sensu tracić czasu. Brnij w to dzrewko technologiczne i uwzgledniaj to co idzie w parze:
a) czy czołg szybki ale ze słabym działem czy wolny ale z mocnym działem. Bo tylko Ty wiesz czym, jak grasz i czym wolisz grać.
b) nie ma pojazdów do bani i super- bufer.
c) kapluton ma tym wieksz siłę (srednioarytmetyczna i dla plutony ponad 3. osobowego) im rózniece pojazdów i ich specjalizacje sa różne


Walczmy. Nie gadajmy.
gość

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: gość »

No to grajmy.

Kiedy i gdzie?
JakubB
Administrator
Posty: 1129
Rejestracja: 14 lut 2012, 17:00

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: JakubB »

Środa, czwartek czy piątek. Godzina 17? 19? 20? 21?

Ja się piszę na środę i czwartek od 19. Świetlica w Rakowie.
Mariusz

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: Mariusz »

Środa godzina 19 jest ok.
JakubB
Administrator
Posty: 1129
Rejestracja: 14 lut 2012, 17:00

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: JakubB »

dajcie znac moze sie dopasuje do Was z czasem
Ponieważ dałem znać, niniejszym uściślam co Tomasz miał na myśli pisząc powyższe: po pierwsze jesienią, po drugie w czasie Tomasza pracy gdy ma pół godziny wolnego. Tak więc w sumie chętnych do grania jest trzech.
ODPOWIEDZ