CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

gość

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: gość »

Myślę że na początek gra WoT będzie dobrym wyborem.
Spokojna gra.

CS jest zbyt szybki..... dzieciaki robią w niej cuda, nie jesteśmy w stanie pograć z nimi dłużej niż do momentu aż nas zobaczą :)
JakubB
Administrator
Posty: 1129
Rejestracja: 14 lut 2012, 17:00

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: JakubB »

Liczę, że gdy się uzbiera szóstka to pogramy w CS we własnym gronie tak aby faktycznie pograć a nie występować w roli tarcz :)

Ale WoT w sieci jak najbardziej tylko muszę sprawdzić czy mój i3 to uciągnie. Wtorek, środa lub czwartek? Godzina 17? 19? 21? Dajcie proszę znać - ustalimy termin.
Zakładam, że wiecie co kliknąć w WoT żebyśmy grali razem, bo ja nie mam pojęcia...
NT JOP
Stały bywalec
Posty: 1830
Rejestracja: 26 mar 2013, 21:54
Kontakt:

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: NT JOP »

we wtorki mamy siate- tak na marginesie:-)
dajcie znac moze sie dopasuje do Was z czasem
NT JOP
Stały bywalec
Posty: 1830
Rejestracja: 26 mar 2013, 21:54
Kontakt:

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: NT JOP »

techniczna sprawa- o ile mi wiadomo we WOT nie mozna miec róznic w plutonach powyzej 3 grup. a i tak działanie pojazdami nie w tej samej grupie powoduje jakies punkty karne lub brak punktów (?). Ktos sie orientuje w tym?
JakubB
Administrator
Posty: 1129
Rejestracja: 14 lut 2012, 17:00

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: JakubB »

Słuszna uwaga. A więc wtorek odpada.
Ja się nie orientuję bo grałem w WoT w sumie może z dwie godziny, ale zapytam tak: musimy grać na punkty?
NT JOP
Stały bywalec
Posty: 1830
Rejestracja: 26 mar 2013, 21:54
Kontakt:

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: NT JOP »

inaczej sie nie rozwiniesz:-). I nie jest to mój standardowo-prywatny przytyk w stosunku do Ciebie. Krótko mówiac jak w kazdej grze im masz wiecej punktów tym jestes lepszy. No chyba ze bedziemy robić za 5 kolumne dla całej grupy ze specjalizacją tarcze. Aha, i jeszcze jedno- nie ma punktów za to kto pierwszy zginie.
Oczywiscie mozemy sie wspomóc i przekazac poczatkujacym swoje pojazdy
ja mam do oddania T-34 z 5 grupy z rozwinieta specjalizacja załogi tak ok 85%- Jakub bierz jak dają.
generalnie to mam z 2 grupy tylko działo, a tak reszta to 4 grupa (sredni i niszcyciel); 5 (ciezki, sredni) oraz 6 grupa (ciezki, sredni, działo, lekki).
wszystko pojazdy radzieckie

o ile wiem to w ogóle nie ma mozliwosci ustawiania plutonów z róznicami wiekszymi niz 3 grupy.
Hubson np ma głownie 7 i dla mnie jest problem z nim byc w plutonie.
A z drugiej strony jak postawisz lekki z 3 grupy a walczysz z 6 grupą to nawet cieżki z tej grupy Cie dogoni wiec zero zabawy.
przeciąg
Posty: 11
Rejestracja: 29 wrz 2015, 10:30

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: przeciąg »

Uuuuu to ja nie wiem czy sie łapię, chyba bede musiał konto założyc dzisiaj i szybko jakieś osiągnięcia mieć :)
Grałem w World of Warships, ale tam to trochę inaczej zorganizowane ....
JakubB
Administrator
Posty: 1129
Rejestracja: 14 lut 2012, 17:00

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: JakubB »

No i właśnie dlatego WoT mnie znudził po dwóch godzinach: po setnym rozwaleniu przez kolejnego potwora strzelającego odłamkowymi jak z kałasza stwierdziłem, że za dużo czasu musiałbym tej grze poświęcić żeby się zacząć nią dobrze bawić. Wolę np. stare BF czy choćby i CS gdzie bez względu na to jak długo grasz, grasz na takich samych warunkach jak ktoś kto zaczął wczoraj - wygrywasz umiejętnościami, nie masz bonusów w stylu pola siłowego bo je sobie wygrałeś(kupiłeś). No ale to stare czasy... i może dlatego w CSa gra się od ponad 15 lat, a o WoT się pewnie za rok wypali. Oczywiście w ciągu 3 lat WoT zarobi więcej niż CS kiedykolwiek ale to już inna bajka.
Nie można jakoś tak ustawić tej gry żeby początkujący grali z początkującymi?
przeciąg
Posty: 11
Rejestracja: 29 wrz 2015, 10:30

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: przeciąg »

To mi okręty bardziej pasują nie ma takich cudów jak pole siłowe; ale jak zdażę to postaram sie dzisiaj trochę w WoT pograć. W tego typu grach nie da sie łączyć grup początkujących z zaawansowanymi (w World of Warships drużyny są ustalane z automatu o ile nie należą do jednego sojuszu a i to jest w "widełkach" poziomu).

Zgadzam sie że CS jest super rozwiązaniem dla okazyjnego grania :) :)
odpalasz grę, rozgrywka max 10 min, drużyny jak nie ma dość graczy to dołączyć BOTy można i sie gra.... :)

b.
NT JOP
Stały bywalec
Posty: 1830
Rejestracja: 26 mar 2013, 21:54
Kontakt:

Re: CS/WoT/SKILL/? - gracze poszukiwani

Post autor: NT JOP »

do 3 grupy docierasz w 1 dzien, pod warunkiem ze rozwijasz jedna grupę. Generalnie do V jakos idzie.
Wiec pocztakujacy powinni zaczac grac i rozwijac jedna gałąźć technologiczną tak by osiagnac tą 4 grupe jak najszybciej. Od czwartej są ekstra nagrody za wykonanie misji i szybko nastepuje rozwój dzieki temu.

Z innej beczki - zaczyna sie od lekkich i srednich wiec tak nalezy kombinowac by nie utknac na tych lekkich bo od V grupy lekkie to zajace do odstrzału i zdobywcy czarnych pasów w uciekaniu. Takie tam rajdówki z nierealnymi mozliwosciami: skoków na znaczne odległosci, obalania sie od sciany budynków i tym podobne zarciki nierealnego świata. Oczywiscie to moje zdanie, bo nie przepadam za lekkimi. Ponadto im dalej z grupami tym rosnie dysproposrcja działa oraz efektywnosci walki. Ja posiadajac z 6 grupy lekki MT osiagajac 72 km /h nie uciekne sredniemy z grupy 9 a zadam uszkodzenia (załosne nota bene) co najwyzej z 7 grupy ciezkiemu i to poczatkującemu. Wymiana strzałow nie wchodzi w gre nawet ze srednim z tej samej grupy
Stad tak istotne jest wybranie własciwej sciezki by miec dostep do wszytkich pojazdów

Bardzo dobre sa pojazdy czeskie (T25 jest rewelacyjny) a dodatkowo jest to krótka gałąźć technologiczna, ale nie ma w niej ciezkich. Do skody T25 z VI grupy mozna dorzucac wyposazenie nawet z IX grupy.

warto dązyc do crommwella wersji B w grupie brytyjskiej. Ale z kolei to wielka gałąźć i przez to zmudna

inne krótkie to chinska i japonska i w obydu sa cięzkie. Nie wiem jak chinskie ale japonskie niektóre sa naprawdę trudnym przeciwnikiem

Radzieckie to przecietniaki. Wszystko maja srednie:-): działo, pancerz, szybkość. W zwiazku z tym nieczęsto sa liderami i generalnie gra sie nimi jako ubezpieczenie liderów. Co oczywiscie nie oznacza ze nie są skuteczne. Wadą ich jest to że wymagają znacznej rozbudowy by cos znaczyć, a mają pierdyliard opcji w wyposazeniu

z wartych przejrzenia to franzucy zwłaszcza ze sporo pojazdów jest - fakt historyczny- ich wierna kopia, co w WOT jest respektowane.

Niemiecka grupa- gigantyczna.

Tak jak widzicie nie ma tu złotego srodka.


Ja jak wspomniałem mam pojazd z 2 grupy (a że walczne badziewie jest wiec go trzymam bo robi mi punkty) i na tej bazie jakis paralityczny pluton pewnie zmontujemy
ODPOWIEDZ